REKLAMA
Znaleziono 2246 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Oto najkorzystniejsze oferty dla 6 z 8 odcinków drogi ekspresowej S10 Szczecin – Piła artykuł
Pokaż artykuł
Oto najkorzystniejsze oferty dla 6 z 8 odcinków drogi ekspresowej S10 Szczecin – Piła
Wybrano najkorzystniejsze oferty dla 6 z 8 odcinków drogi ekspresowej S10 Szczecin – Piła. Komisja przetargowa w pięciu przypadkach wskazała na oferty złożone przez firmę Budimex, natomiast dla szóstego odcinka przez konsorcjum Kobylarnia i Mirbud. Teraz dokumentacja postępowań trafi do kontroli uprzedniej Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Pozostali oferenci mają 10 dni na ewentualne odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej. Dla pozostałych dwóch odcinków trwa jeszcze etap sprawdzania i weryfikacji ofert.
Kolejne odcinki S11 w woj. wielkopolskim w przetarguartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne odcinki S11 w woj. wielkopolskim w przetargu
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) do publikacji w Dzienniku Urzędowym UE wysłała ogłoszenia o przetargach na zaprojektowanie i budowę około 30 kilometrów drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski – Kępno. Składają się na to dwa odcinki, które zrealizowane zostaną w latach 2025-2029 w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych do 2030 r. (z perspektywą do 2033 r.).
Kolejna estakada powstaje na S19 Rzeszów Południe – Babica [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejna estakada powstaje na S19 Rzeszów Południe – Babica [ZDJĘCIA]
Na ponad 10-kilometrowym odcinku drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Babica, powstaje trzynaście obiektów inżynierskich, w tym estakada ES-10 nad DW988 w Babicy.
[Warszawa] Stolica ma już prawie 5 mln metrów kwadratowych biurartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Stolica ma już prawie 5 mln metrów kwadratowych biur
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport „Property Times”, podsumowując...
[Wrocław] Powstańców Śląskich 46-58inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Powstańców Śląskich 46-58
Wrocław, Krzyki
[Polska] Wynająć kawalerkę – gdzie największy wybór i najtaniej?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wynająć kawalerkę – gdzie największy wybór i najtaniej?
Kawalerki są jednymi z najczęściej i najchętniej wynajmowanych typów mieszkań. Cieszą się one popula...
Dębowe Południeinwestycja
Pokaż inwestycję
Dębowe Południe
Wrocław, Krzyki, Kutrzeby 101
Centrum Południe - Budynek 1inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Południe - Budynek 1
Wrocław, Krzyki, Powstańców Śląskich 15-17
dostępna powierzchnia
418 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
16.50
Centrum Południe - Budynek 2inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Południe - Budynek 2
Wrocław, Krzyki, Powstańców Śląskich 15-17
całkowita powierzchnia
6110 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
16.50
Park Południeinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Południe
Gdańsk, Ujeścisko - Łostowice, Wielkopolska
Nowe Południeinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Południe
Gdańsk, Starogardzka
Południe Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Południe Vita
Gdańsk, Orunia Górna - Gdańsk Południe, Kazimierza Wielkiego
metraże
33 - 88 m2
Drogi ekspresowe S7 i S8 – stan realizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Drogi ekspresowe S7 i S8 – stan realizacji
Jedna z nich w przyszłości stanie się najdłuższą drogą szybkiego ruchu w Polsce, którą teraz jest blisko 670-kilometrowa autostrada A4. Obecnie kierowcy mogą korzystać z blisko 558 km ekspresowej siódemki i ok. 534 km ósemki. Realizacja wszystkich inwestycji zapisanych w Rządowym Programie Budowy Dróg Krajowych do 2030 r. (RBDK) sprawi, że na najwyższym stopniu podium znajdzie się S8.
REKLAMA